برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
English فارسی

مرکز آموزشی و درمانی کودکانChildren Medical Research & Training Hospital

فهرست اصلی
تاریخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395
کد 147

سیاستهای اصلی مرکز

سیاست اصلی مرکز ،مصوب تیم مدیریت اجرایی

سیاست اصلی مرکز ،مصوب تیم مدیریت اجرایی
راهکارهای کلان برای جلب رضایت و مشارکت ذینفعان کلیدی (بیماران/ همراهان، کارکنان، بیمه های طرف قرارداد و ...)
راهکارهای کلان برای ارتقای ایمنی بیمار، مدیریت خطا و خطر و بهبود مستمر کیفیت
راهکارهای کلان برای جذب و بکارگیری و توانمند سازی نیروی انسانی
راهکارهای کلان برای جلب مشارکت سازمانهای مردم نهاد و خیرین، تامین کنندگان مالی، سازمانهای مرتبط و ...
 
مرکز آموزشی و درمانی کودکان تبریز  
سیاست های کلان   
     
ردیف سیاست ها ذینفعان کلیدی
1 راهکارهای کلان برای جلب رضایت و مشارکت ذینفعان کلیدی (بیماران/ همراهان، کارکنان، بیمه های طرف قرارداد و ...)  
الف بهبود مستمر امکانات رفاهی مرکز با اولویت دستورالعملهای ارتقاء هتلینگ برنامه ی  تحول نظام سلامت بمنظور تامین حداکثر رفاه برای مراجعین بیماران،همراهان، مراجعین
ب رسیدگی بموقع و شفاف به شکایات،انتقادات ، پیشنهادات و تقدیر های مراجعین با استفاده از روشهای مختلف بمنظور برقراری ارتباط مستمر با مراجعین و استفاده از بازخوردهای آنها در ارتقاء خدمات بیماران،همراهان، مراجعین ، کارکنان
ج توانمند سازی مستمر کلیه ی کارکنان در راستای ارتقای مهارتهای ارتباطی و رفتاری بمنظور رفتار شایسته ی ایشان با مراجعین بیماران،همراهان، مراجعین ، کارکنان
د فراهم نمودن کلیه ی  تجهیزات و امکانات پزشکی مورد نیاز  بمنظور تامین تمامی نیازهای کودکان بیمار بنحویکه نیازی به مراجعه به مراکز دیگر برای دریافت خدمات مختلف مراقبتی ، تشخیصی و درمانی نداشته باشند بیماران،همراهان، مراجعین
ه ایجاد تعامل سازنده با سازمانهای بیمه گر بمنظور تحقق کامل درآمدها و جلوگیری از کسورات و همچنین انعکاس موارد به دانشگاه جهت پیگیری سازمانهای بیمه گر، امور مالی
و تعامل سازنده با کارشناسان ستادی دانشگاه بمنظور بهره گیری از نظرات مشورتی و تسهیل روابط برون بخشی و رفع مشکلات مرکز مسئولین واحدها
2 راهکارهای کلان برای ارتقای ایمنی بیمار، مدیریت خطا و خطر و بهبود مستمر کیفیت  
الف ترویج فرهنگ ایمنی بیمار بنحویکه کلیه ی کارکنان ایمنی را وظیفه ی اصلی خود بدانند بیماران،همراهان، مراجعین ، کارکنان
ب ترویج فرهنگ گزارش خطا بنحویکه کارکنان بدون هیچ واهمه ای خطا ها را بمنظور برنامه ریزی جهت کاهش احتمال تکرار وقوع آنها گزارش نمایند کارکنان
ج نهادینه نمودن برنامه ریزی پیشگیرانه بمنظور مدیریت خطر در حوزه های مختلف مسئولین واحدها ، سایر کارکنان
د نهادینه نمودن نگرش سیستمیک و سوق دادن سازمان به سمت سازمانی یادگیرنده بمنظور ایجاد نگرش فراواحدی در کلیه ی کارکنان و تلاش مستمر آنها در تحقق رسالت بیمارستان به بهترین نحو ممکن کارکنان
3 راهکارهای کلان برای جذب و بکارگیری و توانمند سازی نیروی انسانی  
الف آموزش مستمر کارکنان بمنظور کسب توانمندیهای لازم برای انجام امور محوله کارکنان
ب تامین نیروی انسانی توانمند و کافی بمنظور ارائه ی خدمات شایسته تیم مدیریت اجرایی، دانشگاه علوم پزشکی
ح استفاده از تمامی راهکارهای ممکن بمنظور انگیزش کارکنان جهت ارتقای روحیه ی آنها و ایجاد حس تعلق سازمانی کارکنان ، مسئولین واحدها
د نهادینه نمودن نظام خود کنترلی بمنظور ایجاد نظارت درونی در کارکنان بنحویکه نیازی به استفاده از کنترل های بیرونی نباشد تیم مدیریت اجرایی ،مسئولین واحدها
4 راهکارهای کلان برای جلب مشارکت سازمانهای مردم نهاد و خیرین، تامین کنندگان مالی، سازمانهای مرتبط و ...  
الف حمایت کامل از سازمانهای مردم نهاد و تسهیل امکان حضور آنها در عرصه ی خدمت رسانی به بیماران سازمانهای مردم نهاد،خیرین، کارکنان مرکز
ب  برنامه ریزی و نظارت بر جذب کمک های مردمی بصورت متمرکز سازمانهای مردم نهاد،خیرین، کارکنان مرکز
ج هدایت کمک های مردمی سازمانهای مردم نهاد،خیرین، کارکنان مرکز
د  اتخاذ شیوه ها و روشهای موثر تبلیغی – ترویجی سازمانهای مردم نهاد،خیرین، کارکنان مرکز
ه •          شفاف سازی و اعتماد سازی سازمانهای مردم نهاد،خیرین، کارکنان مرکز
و ساماندهی بانک اطلاعاتی جامع خیرین و نیکوکاران کمیته خیرین
ز برگزاری همایش ها و جلسات با دعوت از کلیه خیرین و نیکوکاران  به منظور ترویج و تبلیغ سنت حسنه انفاق و تکریم خیرین سازمانهای مردم نهاد،خیرین، کارکنان مرکز